כיצד קבעו מדענים הערכה של מספר כוכבי הלכת הגדולים מגודלה של סדנה להתקיים בענן האורט הפנימי?
user2449
2014-09-24 09:05:32 UTC

במאמר, כוכב הלכת הגמדי החדש שנמצא בקצה מערכת השמש, רומז על "כוכב לכת X" רחוק אפשרי (Wall, 2014) שם הם מדווחים על מחקר ותצפיות שביצעו אסטרונומים שגילו את הגמד כוכב הלכת 2012 VP113 שהוא קטן מ, אך יש לו מסלול מוארך מאוד כמו זה שנצפה עבור סדנה.

המאמר מדווח על הטענה של האסטרונומים שגילו את VP113 של 2012 ש

בהתבסס על כמות השמיים שהחוקרים חיפשו, טרוחיו ושפרד מעריכים שכ- 900 גופים גדולים יותר מסדנה עשויים להתקיים בתחום הרחוק הזה אשר האסטרונומים מכנים את ענן האורט הפנימי. .

כיצד חושבה האומדן, המודגש לעיל?

ניחוש פרוע: הם סקרו כ -1 / 900- השמיים, מצאו חפץ אחד כזה, והגיעו למסקנה שהם יכולים לצפות ל -900 דברים כאלה בסך הכל. אם כן, צפו לכך שמספר גדול של סטטיסטיקאים יתמוטטו לחורים שחורים של כעס כתוצאה מכך.
@zibadawatimmy הכי טוב. תגובה. אֵיִ פַּעַם! המשפט הראשון הגיוני, אבל כמובן שאני מחפש שום מאמר וכו '. המשפט השני שלך פשוט מדהים!
HDE 226868
2014-10-02 04:45:54 UTC

למרבה הצער, העיתון אינו זמין ב- ArXiv (אוי, איזה קשיים עלינו להתגבר!), אבל אני מצאתי כאן. בו, שם מוזכרת הנתון "900" (עמוד שני, אני מאמין), המחברים (טרוחיו ושפרד) אומרים כי הם הפעילו סימולציות עם הנתונים שכבר נמצאו והממצאים הנוספים שלהם, ומצאו כי 900 $ ^ {+ 800 } _ {- 500} גופות בקוטר גדול מ -1,000 ק"מ יכולות להתקיים. הם גילו גם כי 430 $ ^ {+ 400} _ {- 240} $ גופים "בהירים" יחסית יכולים להתקיים גם כן. שימו לב שיש שם די הרבה אי וודאות; הם זהירים למדי (ובצדק) כאשר הם מכריזים על תוצאות הסימולציות שלהם.

מעניין לציין שהם גם מזכירים מאמר באותו קטע, שנכתב בחלקו על ידי לא אחר מאשר מייק בראון (!) שהשתמש גם בשיטות סימולציה. המחברים, Schwamb et al, הגיעו למסקנה (ב- 5.4, כמו גם המסקנה) ש- 393 $ ^ {+ 1286} _ {- 264} $ ו- 74 $ ^ {+ 249} _ {- 47} $ אובייקטים גדולים מ- שווה ל- Sedna בבהירות , ולא בגודל, יכול להתקיים (393 מיועדת לאוכלוסייה "החמה", ואילו 74 היא לאוכלוסייה "הקרה"). הסיבה שטרוחיו ושפרד ציטטו מאמר זה היא שתוצאות הסימולציה שלהם מתאימות לתוצאות הסימולציות של שוומב ואח ', וזה מעודד.

סיכום: טרוחיו ושפרד הגיעו ל 900 באמצעות הדמיות המבוססות על תצפיות קודמות. . יש מספר רב של אי וודאות במספר זה, אך הוא מסכים עם סימולציות קודמות של שוומב ואח '. בעוד ש ההערה של zibadawatimmy היא אולי הכי מצחיקה שראיתי, היא, למרבה המזל, לא מדויקת. יש להקל על הסטטיסטים האלה.

אני מקווה שזה יעזור.

אני מקווה שלא אכפת לך שערכתי בהפניה. לא היה לי מושג מיהו מייק בראון וקשה לחפש בגוגל מכיוון שיש ידיעה עדכנית על אדם לא קשור באותו שם.
@dotancohen זה רעיון טוב.
ראוי לציון כמו שמייק בראון הוא, צ'אד טרוחיו היה * גם * בצוות פלומר שגילה את אריס.