מהי השגרה הנוכחית של האסטרונומיה המודרנית?
SF.
2013-09-26 19:05:25 UTC

כשכמעט כל הכוכבים הגלויים מקוטלגים, נמדדים ומצולמים נראה שהפרק סגור. אני מבין שכרגע, בעוד שהאסטרונומיה החובבנית גדולה בקטלוג של כל האסטרואידים במערכת השמש, ה"ביג בויז "עסוקים כעת בעיקר בגילוי כוכבי לכת מחוץ למים. אבל זה בהחלט לא הכל. בטוח שיש הרבה מחקרים ייחודיים, תגליות חדשות ובלתי צפויות, מחקרים "מוזרים" שונים כמו SETI, וכן הלאה, אבל אני רוצה לדעת מהו "הלחם היומי" של כל אסטרונום בימינו?

מהן המטלות ה אופייניות , השגרתיות הנוכחיות של אסטרונום מקצועי ממוצע? מה נצפה / נמדד / מחפש? אילו אתגרים תופסים מאמץ וזמן רב ביותר? או שאני טועה בהנחה שיש בכלל דבר כזה, וכל מצפה כוכבים הוא פתית שלג ייחודי?

אני מעמיד את השאלה הזו כי יש כמעט תשובות אפשריות כמו שיש אסטרונומים עובדים. יש לה תשובה מוצקה (כך שאני לא חושב שצריך למחוק אותה), אבל אנחנו לא רוצים שכולם שעובדים בנושא ירגישו לרשום את לוח הזמנים שלהם. אולי התשובה יכולה להפוך לתשובה קנונית שמתעדת את כל הדברים שעושים אסטרונומים מודרניים.
@JonEricson: ככל שיש תשובות ייחודיות יותר כך הם הופכים פחות "לחם יומיומי". אם זה באמת ש"יש כמעט תשובות אפשריות כמו שיש אסטרונומים עובדים ", המשפט האחרון של השאלה שלי חל וצריך לכלול את התשובה. עם זאת, התשובה של MBR נותנת לי מושג טוב מאוד לגבי הצפוי.
BTW, השאלה לא הייתה רק סקרנות סרק. ככותב יש לי (כבר הרבה זמן) סיפור, כששניים מהגיבורים הם אסטרונומים. בעוד שהאסטרונומיה המודרנית עצמה לא ממלאת תפקיד גדול, רציתי להשיג את "הפעילות הלילית" שלהם ממש לפני שהם נסחפים על ידי העלילה ומשתלבים לתפקידים שהם לא ממש מוכנים למלא.
MBR
2013-09-26 19:39:28 UTC

מה שאתה אומר לא ממש נכון: החיפוש אחר כוכבי לכת הוא אינטנסיבי בעליל, אך הוא רחוק מהדברים היחידים שאסטרונומים מסתכלים עליהם. לרוב, בשתי מילים, המצב הוא: רזולוציה & אורך גל . לא משנה מה השדה (אם אתם מעוניינים בגלקסיות, מדיום בין-כוכבי, כוכבים וכן הלאה) אתם רוצים ל רזולוציה רבה יותר , לפתור קשקשים קטנים יותר (רוב הכוכבים הם עדיין נקודות אפילו עם הטלסקופים הטובים ביותר שלנו, או שאנחנו עדיין רחוק מלפתור כוכבים בודדים בגלקסיות!), לקבל יותר מידע, להבין טוב יותר את הפיזיקה הבסיסית. אתה רוצה יותר אורך גל, מכיוון ש ספקטרוסקופיה נותן לך מידע הרבה יותר פיסי מאשר תצפית באורך גל יחיד, למשל. ולשלב את שניהם זה לפעמים מאתגר: לערוך תצפיות ברזולוציה גבוהה באינפרא אדום זה לא כל כך קל, וזה יכול להיות מכריע עבור כמה תחומים (אם אי פעם תרצה לראות כוכב יוצר, עדיף שתצפה בו באינפרא אדום, מכיוון שהתינוק הזה הוא מוטבע בענן הגז שלו שמגן ביעילות רבה על קרינתו).

עם זאת, המשימות השגרתיות של אסטרונום יהיו

1. לחלץ מידע מהנתונים הנוכחיים. זה כולל הרבה קידוד, עם פייתון, IDL או שפות ספציפיות יותר מונחות אסטרונומיה כמו IRAF או MIDAS. הפחתת נתונים היא חלק חשוב בתפקיד, מכיוון שבאופן כללי מאתגר לחלץ נתונים מהאות הגולמי שתקבל.
  2. כתוב מאמרים על נתונים אלה והמידע הנגזר
  3. קרא הרבה מאמרים כדי להתעדכן עם הגילויים האחרונים של צוותים אחרים
  4. כתוב הצעות לבקש זמן תצפית רב יותר / תצפיות טובות יותר / טלסקופים גדולים יותר
  5. שתו הרבה קפה

שלוש הנקודות הראשונות נמשכות ככל הנראה זמן כמעט שווה לכל אסטרונום; נקודה 4 לוקחת זמן רב יותר עבור אסטרונומים מבוגרים; נקודה 5 חיונית גם לכל הדברים הטובים שיוצאים מדיונים על קערת קפה טובה.

משלים:

כדי לענות על את התגובה שלך וכדי לתת לך סקירה על המחקר הנוכחי, אני יכול לחשוב על:

• נתוני הרשל באינפרא אדום. אנשים מנסים להבין טוב יותר את המדיום הבין כוכבי ואת תהליכי היווצרות הכוכבים בגלקסיה שלנו, היווצרות גלקסיות מוקדמות ואת ההרכב הכימי והתפתחות היקום עם נתונים אלה.
  • נתוני פלאנק באורך גל ארוך יותר. נתונים אלה שימושיים להבנת העידן הראשון של היקום (חיפוש אחר אניסטרופיה ב- CMB), אך גם כדי לקבל מבט אחר על הגלקסיה והמדיום הבין כוכבי באורכי הגל הללו.
  • מאוד נתוני טלסקופ גדולים. יש הרבה סוגים שונים של נתונים מחוץ לטלסקופ הזה, בעיקר בטווח הגלוי והאינפרא אדום, ובעיקר בספקטרוסקופיה. כמעט הכל נחקר עם נתונים אלה, החל מהתפתחות גלקסיות וכלה בכוכבים בגלקסיות הסמוכות.
  • נתוני ALMA בטווחי מילימטר / תת מילימטר. אותו סוג של אובייקטים נחקרים עם ALMA והרשל: גלקסיות מוקדמות, מדיום בין כוכבי ועננים מולקולריים. כיצד נוצרות ומתפתחות גלקסיות? איך נוצרים כוכבים? באיזו סביבה? מהם התהליכים הבולטים ביצירת כוכבים?
  • נתוני HESS, בתחום קרני הגמא. קרני גמא מציעות חלון על היקום הלא תרמי, כלומר כל האירועים הקיצוניים המתרחשים ביקום. זה יכול לתת מידע יקר על התפרצויות קרני גמא, סופר-נווא, AGN (הגרעינים הגלקטיים הפעילים) וכו '.

זה מיועד לפרויקטים הגדולים (עם הטיה אירופאית חזקה, סליחה, אני יודע טוב יותר מה נעשה בצד זה של האוקיאנוס). תוכלו להוסיף לזה את כל המשימות לחקר כוכבי לכת (כמו קפלר), משימות לחקר כוכבי הלכת של מערכת השמש שלנו (קסיני, הויגנס, מסנג'ר, ג'ונו, כל משימות המאדים וכו '), בתוספת כל שאר המתקנים ברחבי העולם ללמוד כל דבר ועניין, החל מדינמיקה כוכבית ועד להרכב הפלנטה. הבעיה העיקרית היא תמיד להבין כיצד מופיע מבנה כזה (ממבנים בקנה מידה גדול ביקום ועד מבנים בקנה מידה קטן בגלקסיה), אובייקט (מגלקסיות ועד לוויינים), נוצר, נוצר. כדי להבין מהם התהליכים הפיזיים הדומיננטיים במשחק.

אסטרונומיה עדיין משתוקקת לנתונים; ככל שיש לך יותר נתונים, כך הסטטיסטיקה שלך תהיה טובה יותר, ואני מקווה שההבנה שלך תהיה טובה יותר.

@SF: לאחר שהכרתי מספר אסטרונומים (אנשי מקצוע ומדליקים, כביכול), אני חושב שניתן לענות על השאלה רק באופן כללי מאוד. זה כמו לשאול מה עושים מתכנתים. (לידיעתך: לחצני כפתור ופיקסלים של שעון.)
בשם הקהל הבריטי שלנו, אני מתנגד לנקודה 5. (צריך להיות "קפה ו / או תה".;)