איך יהיו אוכלוסיות עתידיות של כוכבים?
Calmarius
2019-09-10 13:25:45 UTC

כשכוכבים המשתמשים באטיות במימן ומוציאים אלמנטים כבדים יותר לחלל, הכוכבים העתידיים ייווצרו מערפיליות עשירות יותר במתכות ובהליום.

השאלה היא: איך היחס המוגבר של הליום מתכות משפיעות על היווצרות הכוכבים ועל התפתחות הכוכבים?

האם יותר הליום ומתכות בליבה בהתחלה פירושן שהכוכב מתחיל את חייו במצב מתקדם ולכן הוא מת מהר יותר?

Anders Sandberg
2019-09-11 03:31:53 UTC

(Adams & Laughlin 1997) דנים בהשפעה של הגדלת המתכתיות בעתיד. מתכתיות גבוהה יותר מגדילה את קצב הצריבה הכוכבית מכיוון שהצפיפות עולה אך האטימות הגבוהה מפחיתה אותה מעט. ההשפעה הכוללת אינה לינארית; במודל שלהם תוחלת החיים המקסימלית מתרחשת עבור $ Z \ בערך 0.04 $ ומעבר לכך היא דוחה. האם יש מודלים חדשים וטובים יותר לכך אינני יודע.

הם גם מציינים כי מסת הכוכבים היציבה המקסימלית פוחתת ככל שהמתכתיות גדלה, בעוד שמסת הכוכב המשמעותי המינימלי של המסה יורדת, הן כמוצא תוצאה של השפעות אטימות.

בסך הכל, צמיחת המתכות עשויה להימשך לאורך כל התקופה המדהימה. בעוד שגז אקסטרלקטי עלול ליפול פנימה, הוא רק מוסיף לבריכת המימן ולהמשך היווצרות הכוכבים. מה שיכול לעצור את צמיחת המתכות הוא מרווה בגלל מיזוג גלקטי או גרעין גלקטי פעיל שמעיף מספיק גז כדי לעצור היווצרות כוכבים נוספת.

מהנייר: * "לדוגמא, כאשר המתכתיות מגיעה פי כמה לערך השמש, עצמים עם המסה M ∗ = 0.04 M⊙ עשויים בהחלט לעצור את התקררותם והתכווצותם ולנחות על רצףם כאשר ענני קרח עבים נוצרים באטמוספירותיהם. לכוכבים "קפואים" כאלה תהיה השפעה על טמפרטורה של T ∗ ≈ 273 K, קריר בהרבה מכוכבי הרצף העיקרי המינימלי הנוכחי. בהירותם של עצמים חסכניים אלה תהיה קטנה פי אלף מכוכבי האפלות ביותר של ימינו, עם עליות מתואמות אריכות ימים. "* כוכב רצף ראשי שלא שורף אותך? וואו
@Calmarius - וואו מאוד אם נכון. אבל מאז העיתון הזה לא ראיתי שום התייחסות אליהם, אז אולי עלינו להגביר את התקוות.
אין ספק שהמסה המינימלית פוחתת עם מתכות הולכת וגוברת בגלל השינוי במספר האלקטרונים ליחידת מסה? "כוכבים" כאלה יהיו משכנעים לחלוטין, ולכן אטימות לא אמורה למלא תפקיד. אבל אולי אני צריך לקרוא את העיתון.
אני ממש רוצה לראות אם מישהו יכול למצוא ספרות עדכנית יותר בנושא זה.
Michael Walsby
2019-09-10 22:07:12 UTC

אין שום סימן לכך שהנוביות והסופרנובות זורקות מספיק יסודות כבדים למדיום הבין כוכבי כדי להשפיע על היווצרותם של כוכבים בעתיד על ידי גרימת מחסור במימן. לאחרונה התגלה כי שביל החלב נמצא במרכז ענן מימן עצום המשתרע על לפחות 300,000 שנות אור לכל הכיוונים, עוטף את ענני מגלנה ומכיל מספיק מסה כדי לפתור את בעיית החומר האפל ללא סיוע של WIMPS. בנוסף, אסטרונומים אוסטרליים גילו גושים קטנים יותר אך עדיין מסיביים של מימן המתרוצצים סביב הגלקסיה במהירות של עד 56 מייל לשנייה, ללא התחשבות בכיוון הסיבוב של הגלקסיה עצמה. מה שעלול לקרות 100 מיליארד שנה בהמשך הדרך רחוק מכדי לשער, אך בעתיד הנראה לעין אין חשש למחסור במימן, ולכן הכוכבים ימשיכו להיווצר באותה צורה כמו עכשיו, ויש להם מקרוב תקופות חיים דומות.

אני חושב שהירידות נובעות מכך שההצהרות שלך אינן נדירות, ולא פרסמת התייחסות אליהן. אני מציע להרחיב עם קישורים בערך. לא הצבעתי לתפקידך, אך בקרוב גם הצבעות הדל יגיעו.
בקר ב- ZME Science באינטרנט
זה לא התייחסות. עליכם להכניס אותם כקישורים בתשובה. אני לא מאמין שאני צריך להסביר לך את זה עם 1000 חזרות.
האם אתה יכול בבקשה לשקול את ההערה הזו: https://astronomy.stackexchange.com/questions/33236/from-what-distance-will-be-able-to-see-milky-way-and-andromeda-collision/33284#comment61829_33284
בנוסף לפרסום ספקולטיבי, אממ ... דברים, הדברים הספקולטיביים מפספסים את נקודת השאלה. מטליות (לאסטרונום, כל יסוד שאינו מימן והליום הם "מתכות") משפיע מאוד על התנהגויות הכוכבים.

שאלה ותשובה זו תורגמה אוטומטית מהשפה האנגלית.התוכן המקורי זמין ב- stackexchange, ואנו מודים לו על רישיון cc by-sa 4.0 עליו הוא מופץ.