איך אנחנו יכולים להיות 13.2 מיליארד שנות אור מגלקסיה אחרת?
dearl Royce
2015-08-12 05:43:12 UTC

איך קיבלנו 13.2 מיליארד שנות אור מהגלקסיות הרחוקות שהתגלו עם האבל?

אם כולנו התחלנו אחד ליד השני במפץ הגדול, וכולנו נסענו לאט יותר ממהירות האור, והיקום בן כ- 13.9 מיליארד שנה, איך יכול להיות שאנחנו נמצאים במרחק של 13.2 מיליארד שנות אור מגלקסיות שהתגלו לאחרונה? בהפרש של כמה מיליארדי שנות אור במהלך אותה פעולה.

לא רק עצמים כמו גלקסיות נעים בחלל, אלא גם המרחב עצמו מורחב. במפץ הגדול, או קרוב אליו ככל שניתן לדגם, הכל היה צמוד להפליא. ובכל דבר אני מתכוון למרחב, זמן ואנרגיה - הכל דחוס. מאז, אנרגיה התעברה למסה, מה שהוביל בסופו של דבר לגלקסיות, והחלל המשיך להתרחב. המשפט הסופי שלך הוא החלק שטועה בך - גלקסיות יכולות לנוע בקלות איטית יותר מאור, ועדיין להיות רחוקות יותר ממה שמהירות האור תאפשר, מכיוון שהחלל עצמו התרחק.
הצבעתי לך כי אני לא חושב שאלה רעה, אם כי אולי היא נחקרה בצורה גרועה. לא חסר הסברים על היקום המתרחב הזמין לחיפוש מהיר בגוגל. הנה סרטון די פשוט בנושא: https://www.youtube.com/watch?v=th_9ZR2I0_w אין גם שום סיבה שהמפץ הגדול לא יכול לשלוח 2 גלקסיות בהפרש של 13.2 מיליארד שנות אור תוך 13.9 מיליארד שנים כי זה פחות ממהירות האור. תוחלת הנפש היא שאותן גלקסיות שאנו רואים במרחק של 13.2 מיליארד שנות אור נמצאות כעת במרחק של כ- 44 מיליארד שנות אור. :-) סיפור אמיתי.
@userLTK: למה אתה לא הופך את זה לתשובה? אני מסכים שזו שאלה טובה. זה אולי נחקר בצורה גרועה, אבל זה עשוי להיות קשה אם אין לך מושג מאיפה להתחיל. אם השאלה לא זוכה לתשובה (השאלה שכבר ניתנה לא עונה), אני מניח שהיא צריכה להיות סגורה.
[המפץ הגדול לא קרה בשלב מסוים.] (Http://physics.stackexchange.com/questions/136860/did-the-big-bang-happen-at-a-point)
Rob Jeffries
2015-11-03 20:15:07 UTC

המרחק אליו אתה מתייחס הוא "מרחק הנסיעה הקל". זה משך הזמן שאור נע מהגלקסיה הרחוקה אלינו.

כאשר האור נפלט, הגלקסיה שלנו הייתה קרובה הרבה יותר לגלקסיה הרחוקה ההיא. מה שקרה בינתיים הוא שהמרחב בין הגלקסיות התרחב.

יתר על כן אנו יכולים לשאול היכן נמצאת אותה גלקסיה ממש עכשיו (איפה עכשיו הוא מדד זמן מאז המפץ הגדול) ומתברר שהגלקסיה תהיה רחוקה בהרבה מ -13.2 מיליארד שנות אור - יותר כמו 40 מיליארד שנות אור אם היית מודד איכשהו את המרחק הזה עם סרגל ארוך מאוד.

aj-
2015-12-09 22:52:55 UTC

אל תחשוב על אינפלציה כעל תנועה סופר לומינלית של הגלקסיה שלנו מאחרים. חשוב על ה'חומר 'שגורם למרחב הזמן בין הגלקסיות פשוט לגדול (זו אינפלציה). זה גורם לאור לעבור יותר ויותר 'דברים' ככל שהזמן עובר.

תאר לעצמך גוש של זמן המרחב A, ועוד B, אחד ליד השני בתחילת המפץ הגדול. ואז הוסף עוד כמה גושי זמן-זמן ביניהם. לא הייתם חושבים שהאובייקטים בזמן המרחב A ו- B נעו בפועל. אנלוגיה בסיסית באמת תהיה שני כדורי בריכה אחד ליד השני עם נמלה על כל אחד. הנמלים יכולות לנסוע רק לכדור הבא על ידי הליכה על הכדורים (להתעלם מהאדמה). ואז דמיין את אותו תרחיש, אבל אתה מוסיף כדור נוסף ביניהם. הנמלים לא נעו על הכדורים, אבל הם יצטרכו לנסוע הלאה עכשיו כדי להגיע לכדור שהנמלה השנייה נמצאת עליו. הכדורים בדוגמה מייצגים מרחב זמן, והנמלים כל גלקסיה / כוכב.